Koło dwumasowe masz w dieslu i benzynie: nie dotyczy aut z automatem.
Koło pasowe to rzeczywiście problem tylko diesla, ale robisz raz i masz spokój, to nie nawala raz w roku ani nagle! Pojawiają się stuki to zmieniasz. Koszt za koło Corteco 500 zł.
Wtryskiwacze są w dieslu bardzo ważne mają wpływ na zużycie paliwa, osiągi ale również jazda z rozwalonym wtryskiem może rozwalić silnik. Przy zakupie jednak podpinasz do kompa i sprawdzasz ich korekty. Jeśli są max do 2 to jest ok. Nowy wtryskiwacz 1000 zł a są 4 sztuki. Ale często starczy, że wymienisz jeden. Na wiele usterek wtrysków pomaga ich czyszczenie w myjce ultradźwiekowej. To nie Laguna III, która ma wtryski piezoelektryczne więc spoko!
Turbosprężarka: zregenerowane w systemie wymiany od 800 zł podobno nieźle zrobione. Ale tam jest turbo zmiennej geometrii więc teoretycznie nie powinno się tego regenerować ale polskie firmy zrobią wszystko

Co tam jeszcze jest takiego drogiego? Jak widać to co wymieniłem drogie wcale nie jest. Weź pod uwagę, że na gazie masz ciągle: regulacje, dokręcanie węży, ryzyko uszkodzenia głowicy bo to nie jest FABRYCZNY SYSTEM ZASILANIA.